Thursday, December 25, 2008

hadiah i-Pod Nano (8Gb) special edition

Hooray..ari ni adalah hari yg gembira sebab present dari si dia aku tima pagi tadi..si dia bagi aku i pod nano warna merah..siap ada kata2x lagi kat belakang tu...hehehe

kawan2x aku semua sibuk nak tgk mcmana rupa si dia tapi aku tak bg..sah2x lar diorg akan speechless bila tgk nanti hahahah ( wat do u think 'awak') :)....

Memang today is my lucky day...dah lar dapat i pod , meeting pasal benda ari jumaat ari tu pun dah settle (sori tak leh cita pasal issue ari jumaat tu coz nanti sakit ati balik) n report yg dah berkurun lama pun finally siap ..hooray!!!

Sayang i pod tu...lepas ni setiap ari pakai i pod..my samsung dah bg kat my younger sis..teruk kan ..abis madu dihisap sepah di buang (eh betul ker peribahasa ni)....

Tima kasih yer awak bg sayer i pod tu..setiap ari saya akan ingat awak sebab saya guna setiap ari..dlm train n gym :)..Harap awak juga suka pemberian necklace sayer tu :)...

No comments:

Post a Comment