Wednesday, December 31, 2008

Kenangan di KK - June 08 (part 1)

Pada bulan 06/08 aku pi KK untuk pertama kali..aku pi sana ala2x cuti2x malaysia..selama 4 hari ..aku stay kat otel (aisey men..lupa lak nama otel dia)..aper2x pun kita tgk jer lar pic kat sana


Culture Village


















Pics kat atas ni adalah persembahan dari staff C. village..so sebelum kitaorg dibenarkan jalan2x kena tgk persembahan ni..so symbolic n ada jalan cita lagi persembahan ni..sgt menarik..dan yg paling menarik yer..sila lihat dibawah tu..kekeke





hahaha sesat sorang staff tak bergaji pose sekali..macam mana tah mamat bau putih ni menyelit jer kat sini..hahah aku lar tu kekeke












Ni kat jambatan tergantung kat culture village tu..takde lar panjang sgt n tak lar bergoyang sangat..ok lar...






Bawah ni pics peralatan2x suku kaum kat sana.....













Bawah ni lak aku try main permainan diorg..hampeh..tak pandai langsung..asyik jatuh jer..tgk sebelah tu..mamat tu maintain jer cool..naik benda tu..haram jadah..tak jatuh...















Pic sebelum balik..ala2x pics tepi pintu hhehe...

No comments:

Post a Comment