Friday, January 2, 2009

Holiday 1 Jan 08

Semalam 01/08 aku pi pavillion bawak my younger sis...malas nak pi sorang so ajak lar dia samer..sebelum tu malam new year eve kuar makan malam ngan dia...ketok dia dulu hahaha sebelum dia ketok aku...kekeke...

Mesti korang tertanya2x..naper tak kuar kan..sedih sgt sebab si Y takde kat kl, dia dah kena balik ker kedah so aku sorang2x jer...since takde org ajak kuar so aku pun call adik aku ajak kuar makan ...lepas confirm ngan dia..my fren 'S' lak sms, dia tau aku sorang2x so dia ajak join dia lepak tgh malam/supper kat bangsar...sebenarnya teringin gak join dia n the gang tapi sebab dah confirm ngan sis so terpaksa tolak..anyway tima kasih yer 'S' sebab ajak aku..lain kali mesti aku join...

Malam new year eve tu aku tido awal..esok yer dlm kul 11 bawak adik aku pi pavillion..hahah si adik aku ni pakai baju warna merah belang2x..aku sound dia nampak berisi sikit hahaha tension dier...kekeke...dia dah start diet n workout..yg best yer dia workout ngan kawan2x dia kat tempart keja main squash..aku tanya dia tahu ker main..dia kata..bantai jer..pukul jer bola tu..asalkan berpeluh kekeke...lawak...

Kat pavillion aku paksa dia ikut tgk wayang..cita 'highlander'..dia on jer..almaklum lar abang dia yg bayer...sebelum cita tu start..dia ajak pi quick b.fast so pi lar kopitiam jap..kitaorg makan chicken pie 2 n curry chicken puff 2..dia ambik air soya n aku air mineral..oh ya plus roti kaya hainan...lepas tu pi beli new york chicken hot dog kat GSC utk tgk wayang..tgk tu adik aku..kata nak diet tapi makan byk ..mcmana tu..takpe lar kan..asalkan hati senang..nanti dah tua tak leh makan lak..rugi jer..

berbalik cita highlander tu..bagi aku best citer tu...action movie..tapi in term storyline..kureng sikit n acting diorg kureng eeemmph...meh sikit aku promote..lain kali kalo nak tgk wayang pi lar tgk kat GSC pavillion..seat dia spacious sikit compare others.. n tak ramai org plus nampak baru..so far aku tgk wayang semuanya kat pavillion tak pernah tempat lain..TGV klcc lagi lar tak suker..seat sempit sgt...

Lepas tgk wayang kitaorg pi lunch lak...kitaorg pi try makan kat pastamania's..best giler..pasta dia n pizza...memang lepas ni aku makan kat situ jer...dlm kul 3+ kitaorg balik umah..n macam biasa aku pun terus masuk tido lar...:)

No comments:

Post a Comment