Friday, January 2, 2009

Current CD yg aku tgh dgr :D - part 2

CD kedua yg aku tgh dgr ialah dari si Beyonce (new album) - I am....Shasha Fierce

Cuba cari cover album dia tak jumpa lak..mungkin ni cover utk oversea market kot..tapi kalo My yer... lain sikit..tapi pics dlm album dia memang sesuai ngan tajuk album yer so... fierce pose :D

ok meh kita dgr komentar dari aku pasal album ni..album ni ada 2 cds dlm yer...ada 16 track songs...byk kan..berbaloi ker tak ?

Track 1 (CD1) - oh lagu ni memang korang kena dgr..kalo korang tak suker memang sah2x lar ada somethign wrong ngan korang...lagu tajuk ' if i were a boy'..is a ballad song..best giler...lyric dia pun best..aku suka bangat!...pasal lagu ni lar aku beli album dia ni...

Tack 1 (Cd2) - lagu fast dia..dia memang lagu rancak..typical beyonce yer song...memang sesuai utk exercise butt ..best so sexy kalo menari ngan lagu ni 'single ladies (put a ring on it)'

Ok overall yer..lagu slow dia semua kat Cd 1 n fast songs kat Cd2...bagi aku lagu slow dia semua yer best2 mcm 'broken herted girl', 'halo', disappear' n etc..tapi Cd 2 dia hmmm aku cuba dgr beberapa kali mana tau lar lepas tu aku akan suka..still :(.. aku hanya suka 1 lagu jer kat cd 2 ni lagu ' single ladies' amat mengecewakan..so end up aku hanya dgr cd 1 jer...

Album beyonce ni aku download dlm i pod aku..semua tracks cd 1 n only track 1 utk cd 2...lagu beyonce ni aku dgr dlm train n waktu workout especiall single ladies tu...

No comments:

Post a Comment