Wednesday, January 7, 2009

Kelakar vs Sedih

Semalam (06/01/09) mcm biasa aku pi kelas pilates kul 6pm... dapat spot yg strategic sekali..aku suka spot tu sebab dapat tgk cermin (elo bukan nak tgk usha2x diri sendiri kat cermin tapi nak tgk betul ker posture setiap exercise tu)...note:- aku sgt suka kelas pilates n selalu pandang tinggi kat org yg pro pilates sebab diorg yer badan so flexi n FIT!..

ok lar kita sambung citer...since cikgu dia tgh pregnant so byk lar benda dia tak leh buat so yg jadi mangsa ialah anak2x murid dia..Aku ni bole lar dikatakan regular anak murid dia tapi anak murid yg paling tak pandai lar kekeke..so semalam tak ramai regular anak murid dia yg pro datang..ader lar sorang jer..so huwaaa aku dijadikan mangsa..yg malu yer ada satu posture tu aku kena tunjuk sampai kaki aku mengigil2x hahaha satu kelas gelak..memang fun semalam..malu gak lar aku kejap..tapi takpe kan kita akan belajar sampai jadi mcm diorg yg pro..practice makes perfect kan :)...

Cikgu dia memang giler n fun semalam..dia ckp pasal sex party new year ari tu..dia ckp naper kitaorg tak pi..kalo dia laki dia akan pi..tapi tgk je lar..hahah she's cool!!!...plus dia kata nanti dia akan ajak kitaorg pi tgk sex party..ala2x dia organize kan hahaha...dia buat lawak jer..nak mampuih..tapi elok kalo dia buat organize pilates maniac party...mesti fun heheh..(macamana lar rupayer ek... - ok nanti kita akan letak entry pasal pilates ek..

Aku abis gym kul 7+ n terus jumpa Y kat lrt tmn melati..malam tu aku ajak y tido umah aku since aku tinggal sorang n bosan..lagipun weeken ni kitaorg tak dapat kuar jalan2x samer2x since aku akan pi KK lawat H...

kitaorg pun pi lar Danau kota sebab situ byk kedai makan2x yg sedap2x..sebenarnya aku yg beria2x sgt ajak si Y pi sana sebab ader satu kedai aku tak try lagi..lupa lak nama dia n lupa ambik pic..takpe lain kali aku letak pic n nama kedai ek...so bila kitaorg dah parking kat kaw.. situ n teng teng teng huhuhuwaaaaaa



aku baru sedar yg keta aku pancit sebelah belakang co pilot..huwaaa..punye lar gabra aku almaklum lar aku ni namer jer bwk keta tapi haram jadah tak tau langsung pasal keta..so aku pun tanya lar si Y samer ader dia tau pasang tanya ker tak..hmmmm dia pun tak tau :D

hehehe..so aku ngan gelabah yer tipon lar adik laki aku yg macho tu hahaha..nasib baik dia ckp ader kedai tayar kat situ..siap bg reminder kat abg dia lagi suruh tampal jer n harga should b less rm30..(almaklumlar dia tau abg dia ni aper org ckp byr jer hehehe...senang kena tipu bab2x keta ni - baik adik aku ni hahah)...so aku pi lar bawak slow2x kat kedai keta tu..bila dia tgk, dia kata tak leh tampal sebab paku pangjang giler n tayar gelembong bila dia pam..so tanya arga tayar baru dia kata RM200 ..mak ooi..mahel yer..dah lar aku tak kuar duit..ader lar duit dlm poket rm100+ jer..hm..nak tak nak terpaksa lar meminjam kat cik jah zit zak (credit card) heehheheh...melabur duit aku tu..:(...jenuh tunggu dia buat tayar..bukan ambik tayar tapi buat..naper aku ckp macam tu sebab aku kena tunggu 1 jam for him to ambik tayar..hampeh...
so lepas tayar ok kitaorg pun pi lar kedai makan yg aku cita tadi....


kat sana aku makan mee bandung (superb..sedap giler..)arga rm6++ pemurah sebab rencah byk ader udang besar, telu, fishcake n etc..n Y makan Soto ayam ( rm5+) pemurah gak sebab ayam besar2x n ader bergedil besar..tapi Y komen sebab dia kata patutnya ayam takde tulang..hahaha tu dia tgh dtg period malas dia lar tu hehehe......oh yer side order aku order mushroom goreng n jemput2x special..mushroom tu sedap sgt tapi jemput2x tu namer jer special tapi hampeh..si Y ada lar makan sikit mushroom tu yg lebih yer aku yg abis kan mushroom tu..jemput2x tu aku suruh Y abis kan..hahaha terus dia laser dia kata 'amboi yg tak sedap baru nak suruh aku abis kan'heheheh dush..kena aku sebijik..hahaha tapi ko makan kan sikit mushroom tu heheh..ala aku tgk ko kusyuk makan ice cream vanila ko tu so aku tak kacau lar...air kitaorg order peach (for me) n apple juice for Y...layanan ..omg..so tip top..1 class..lembut jer waiter dia..kalo bole aku nak propa jer kat boss dia..si Y kata ada agenda si waiter tu..nak ngorat kitaorg hahaha..takde makner yer...


Sampai umah dlm kul 11 n hahaha si Y asyik dgr lagu CT baru ehehehe...oh ya aku terpaksa tarik balik kata2x kat entry album ct tu..bila selalu dgr lagu pak ngah tu rasa sedap lak..si Y waktu tido pun dgr lagu Ct yg dia rakam kat hp dia..pakai earphone :) hehehe hahaha Y abis semua org tau skrg hehehe :)

No comments:

Post a Comment