Tuesday, January 6, 2009

Azam 2009

Semua org ada azam tahun baru kan...sebenarnya lama gak aku pikir aper yg aku ingin kan tahun 2009..akhirnya selepas lama kita renung renungkan..akhirnya aku dah tau aper yg perlu aku capai utk tahun ini..mari kita terjah..ops tak sesuai..mari kita hayati :D....
  1. Kerja yg lebih mencabar yakni kerja yg dapat mengembangkan ilmu aku berkenaan risk management. (sedih sebab ujung tahun 2008, aku tolak keja kat qatar tu..kalo tak mesti best sebab keja dia so mencabar...kena set up everything..best yer kan..harap2x tahun ni ada lar keja mcm tu yg panggil aku).
  2. Zero mc..(har ni mesti) tahun lepas aku ader mc..byk sgt sakit...tahun ni nekad sakit pun kena pi keja gak, melain kan betul2x dah tak larat (note:- so far so good, on 2 Jan 08 doc nak bg mc..aku tolak..aku gigihkan juger keja..ramai org tegur..tapi aku gagahi jugak..cuma slow sikit lar keja tu :( )
  3. Displin kat gym - utk mencapai piawaian yg aku inginkan hehehe...(kena jadi mcm dulu..setiap ari pi gym kecuali ari ahad jer..powes kan)..
  4. Har ni penting..nak jadi org yg lebih beriman dari dulu...(doakan yer kawan2x)..
  5. Hmmm nak jadi org yg baik seperti Y :)...(idola aku n J) hhehehe
  6. Selalu baca benda2x ilmiah..selalunya ku ni bab ni liat sikit..kalo ada masa pree sibuk baca blog org..kali ni bila masa pree nak surf net cari info pasal risk or benda2x yg berkaitan ngan kerjaya aku..
  7. Laptop & Keta Sylphy.. (skrg ni hanya pakai PC and keta national jer)
  8. Murah ngan senyuman..aku ni susah nak bg senyum..nampak sungguh sombong sebenarnya tak..cuma dia ni malu sikit ...korang kalo dah kenal tau lar mcmana aku ni terlebih friendly heheh.
  9. Umah idaman aku (umah siap Q1 2009, harap decor nanti jadi lar seperti idaman aku..cukup ker budget yer ooi hehehe pengsan kalo dgr)
  10. Hmmm yg semua kawan2x, colleagues, saudara mara, DAD, kecuali my mum n sibblings yg betul2x bangkang hahaha...KAWIN !!! :)...

    Mcmana rasanya dapat tak capai yer...Kalo dapat capai kesemuanya..aku akan belanja 3 org yg pertama komen..(ps:- ader ker org baca blog ko ni wei hehehe) tapi kalo dapat capai 6 /10 itu pun dah bersyukur :)....

    Kita usaha samer2x yer..semoga U & Me berjaya capai cita2x kita :)
    tak caya tanya J,Y,H..tanya lar...

No comments:

Post a Comment